BLOG

Categories: Tips, Μπαταρίες
  • Ακολουθήστε τον κανόνα του κατασκευαστή.Το συνηθέστερο λάθος είναι η εγκατάσταση μίας μπαταρίας με πολύ υψηλότερη χωρητικότητα από αυτή του κατασκευαστή.Οι μεγαλύτερες μπαταρίες δεν προσφέρουν μεγαλύτερη σταθερότητα,αντιθέτως έχουν περισσότερα προβήματα στην επαναφόρτιση και άρα τα στοιχεία τους αδρανοποιούνται γρηγορότερα.
  • Βρες τα σωστά Αμπέρ. Η χωρητικότητα -δηλαδή Ah-διαφ’ερουν από την ένταση Α (Αμπερ)του ρεύματος.Θα πρέπει να κοιτάτε και τους δύο δείκτες και να επιλέγετε μπαταρίες αυτοκινήτου κοντά στις προδιαγραφές του κατασκευαστή.
  • Απέφευγε τις μικρές καθημερινές μετακινήσεις. Η μπαταρία χρειάζεται κάποιο χρόνο για να φορτίσει.Οι μικρές καθημερινές μετακινήσεις σε μικρές αποστάσεις την κουράζουν γρήγορα.Όταν δεν μπορούμε να αποφύγουμε τέτοιου είδους μετακινήσεις,τότε καλό θα ήταν να κάνουμε μερικές βόλτες για να την αναζωογονήσουμε.
  • Μην αφήνεις τίποτα αναμμένο. Ο γρηγορότερος τρόπος για να αποφορτιστεί μία μπαταρία είναι μα αφήνεις αναμμένα διάφορα συστήματα που αντλούν ρεύμα για ώρα ή συσκευές στις θύρες USB.Αυτό συμπεριλαμβάνει να ξεχάσεις αναμμένα τα φώτα,τα αλάρμ ή το φως καμπίνας.
  • Όχι στην ακινησία. Εάν αφήσεις το όχημα σου για μεγάλο χρονικό διάστημα ακίνητο, το πιθανότερο είναι ότι θα το βρείς με άδεια μπαταρία.Φρόντισε να το πηγαίνεις βόλτα ,ενώ στην περίπτωση που το έχεις παροπλίσει, θα πρέπει να αποσυνδέσεις τον ακροδέκτη από τον αρνητικό πόλο και να τον καλύψεις με μία πλαστική σακούλα για να  μην κάνει επαφή και αποφορτίζει.Επίσης,σε αυτή την περίπτωση μπορείς να αποσυνδέσεις και τον συναγερμό του αυτοκινήτου(εάν το όχημα φυλάσσεται).
  • Σωστή ποσότητα αέρα στα ελαστικά. Η κατάσταση των ελαστικών παίζει και αυτή μεγάλο ρόλο.Όταν έχουν χαμηλότερη πίεση,εκτός από περισσότερο καύσιμο,καταναλώνεις και περισσότερο ρεύμα από την μπαταρία.
182

Categories: Tips, Λιπαντικά

Τα κιβώτια ταχυτήτων απαιτούν σύγχρονα λιπαντικά υψηλής απόδοσης για ομαλή λειτουργία καθ’όλη τη διάρκεια ζωής του αυτοκινήτου.Αυτά πρέπει να πληρούν τις απαιτήσεις των τύπων μετάδοσης.Ειδικότερα,το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διασφαλίζει ότι ο κινητήρας λειτουργεί πάντα στο ιδανικό εύρος απόδοσης.Καθώς η πολυπλοκότητα του ελέγχου μετάδοσης αυξάνεται,αυξάνονται και οι απαιτήσεις απόδοσης.Αυτό γίνεται αντιληπτό στη τεράστια θερμική και μηχανική καταπόνηση του λαδιού στο κιβώτιο των ταχυτήτων και οδηγεί σε αυξημένη φθορά και συνεπώς σε αυξημένες απαιτήσεις συντήρησης.Εάν το λάδι δεν αλλαχθεί εγκαίρως,η βρωμιά και η τριβή των μετάλλων,που περιέχει,μπορεί να προκαλέσουν δαπανηρή μηχανική βλάβη στο κιβώτιο.Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι κατασκευαστές λαδιών καθώς και οι κατασκευαστές οχημάτων κάνουν συστάσεις για την αλλαγή των λαδιών του κιβωτίου ταχυτήτων,ανάλογα με την απόδοση οδήγησης αλλά και το στυλ οδήγησης.

184

Categories: Tips, Κινητήρας, Λιπαντικά

Τα λιπαντικά για κινητήρες ντίζελ ή βενζίνης γενικά δεν πρέπει να αναμιγνύονται.Τα λιπαντικά δίχρονων κινητήρων δεν πρέπει ποτέ να χρησιμοποιούνται σε τετράχρονους βενζινοκινητήρες ή πετρελαιοκινητήρες. Προσοχή στις προδιαγραφές που απαιτεί ο κατασκευαστής του οχήματος.Το λάδι που δεν πληρεί τις απαιτούμενες προδιαγραφές μπορεί να προκαλέσει βλάβη στον κινητήρα.Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε λάδια υψηλότερης ποιότητας ανά πάσα στιγμή. Για οποιαδήποτε απορίας σας θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε.

123

Categories: Tips, Λιπαντικά

Η υπερβολική κατανάλωση λαδιού μπορεί να έχει πολλές αιτίες.Παρακάτω παραθέτουμε μερικές από τις πιο κοινές αιτίες για εσάς:

  • Ο σχεδιασμός ή η κατασκευή του κινητήρα και οι δεδομένες κατασκευαστικές ανοχές των επιμέρους εξαρτημάτων.
  • Ο τρόπος οδήγησης μπορεί να επηρεάσει την κατανάλωση λαδιού.
  • Διαρροή λόγω φθαρμένων ή κατεστραμμένων στοιχείων σφράγισης.
  • Χρήση λανθασμένου λαδιού κινητήρα(ιξώδες,HTHS).
  • Μεγάλο τρέμουλο στα ρουλμάν ολίσθησης του στροβιλοσυμπιεστή(συνέπεια:ισχυρή ροή αέρα με αποτέλεσμα το λάδι να αναρροφάται και να καίγεται).
  • Οι θερμοκρασίες κατά την επιστροφή λαδιού στο turbo είναι πολύ υψηλές.Οδηγεί σε οπτανθρακοποίηση λαδιού.
  • Σφάλμα επισκευής
  • Πολύ υψηλή στάθμη λαδιού κινητήρα.
  • Φθορά στον κινητήρα λόγω καυσίμου στον θάλαμο καύσης.
  • Δεν γίνονται τα κατάλληλα service στα προβλεπόμενα χιλιόμετρα από τον κατασκευαστή, με αποτέλεσμα την κακή λιπαντική επίδραση.
146