- Ακολουθήστε τον κανόνα του κατασκευαστή.Το συνηθέστερο λάθος είναι η εγκατάσταση μίας μπαταρίας με πολύ υψηλότερη χωρητικότητα από αυτή του κατασκευαστή.Οι μεγαλύτερες μπαταρίες δεν προσφέρουν μεγαλύτερη σταθερότητα,αντιθέτως έχουν περισσότερα προβήματα στην επαναφόρτιση και άρα τα στοιχεία τους αδρανοποιούνται γρηγορότερα.
- Βρες τα σωστά Αμπέρ. Η χωρητικότητα -δηλαδή Ah-διαφ’ερουν από την ένταση Α (Αμπερ)του ρεύματος.Θα πρέπει να κοιτάτε και τους δύο δείκτες και να επιλέγετε μπαταρίες αυτοκινήτου κοντά στις προδιαγραφές του κατασκευαστή.
- Απέφευγε τις μικρές καθημερινές μετακινήσεις. Η μπαταρία χρειάζεται κάποιο χρόνο για να φορτίσει.Οι μικρές καθημερινές μετακινήσεις σε μικρές αποστάσεις την κουράζουν γρήγορα.Όταν δεν μπορούμε να αποφύγουμε τέτοιου είδους μετακινήσεις,τότε καλό θα ήταν να κάνουμε μερικές βόλτες για να την αναζωογονήσουμε.
- Μην αφήνεις τίποτα αναμμένο. Ο γρηγορότερος τρόπος για να αποφορτιστεί μία μπαταρία είναι μα αφήνεις αναμμένα διάφορα συστήματα που αντλούν ρεύμα για ώρα ή συσκευές στις θύρες USB.Αυτό συμπεριλαμβάνει να ξεχάσεις αναμμένα τα φώτα,τα αλάρμ ή το φως καμπίνας.
- Όχι στην ακινησία. Εάν αφήσεις το όχημα σου για μεγάλο χρονικό διάστημα ακίνητο, το πιθανότερο είναι ότι θα το βρείς με άδεια μπαταρία.Φρόντισε να το πηγαίνεις βόλτα ,ενώ στην περίπτωση που το έχεις παροπλίσει, θα πρέπει να αποσυνδέσεις τον ακροδέκτη από τον αρνητικό πόλο και να τον καλύψεις με μία πλαστική σακούλα για να μην κάνει επαφή και αποφορτίζει.Επίσης,σε αυτή την περίπτωση μπορείς να αποσυνδέσεις και τον συναγερμό του αυτοκινήτου(εάν το όχημα φυλάσσεται).
- Σωστή ποσότητα αέρα στα ελαστικά. Η κατάσταση των ελαστικών παίζει και αυτή μεγάλο ρόλο.Όταν έχουν χαμηλότερη πίεση,εκτός από περισσότερο καύσιμο,καταναλώνεις και περισσότερο ρεύμα από την μπαταρία.